Nový vyvolávací systém v centru správních agend v sobě ukrývá jeden malý háček

04.11.2019

Koncem měsíce září došlo k výměně vyvolávacího systému v budově Centra správních agend kladenského magistrátu na náměstí Svobody. Vyřizování nových dokladů nebo například agendy Czech POINT a evidence obyvatel se tak mělo stát komfortnější pro klienty. Jenže radnice tak trochu zapomněla informovat o změnách v rámci internetové služby on-line rezervace agend.

Asi každý ví, jak časově náročné dokáže být vyřizování rozličných dokladů. Služba „Rezervace termínu“ umožňuje klientům vybrat si vyhovující datum a čas, ve kterém poté stačí přijít na „CSÁčko“ a počkat, až vás vyvolají k přepážce. Alespoň tak tomu bylo mnoho let.

Nový systém tuto možnost už nenabízí. Navíc při příchodu do budovy centra se ani nedozvíte, že k nějaké změně došlo. Pokud tedy nejste velice činní ve vlastním dohledávání informací, může se stát, že s lístkem s rezervací budete čekat do té doby, než váš ochranka nevyprovodí ze zhasínající budovy.

V novém systému si musíte nejdříve poznamenat nebo zapamatovat vygenerovaný PIN kód. Ten je totiž nutné v patřičný den zadat do stojanu vyvolávacího systému pod správnou kolonkou. Teprve poté dostanete lístek pro odbavení na přepážce. Samozřejmě musíte dávat pozor, abyste vše stihli vyplnit, než uplyne čas, na který jste se zarezervovali. Když to totiž nestihnete, tak vám PIN kód a celá rezervace propadne a můžete jít s nepořízenou domů.

Pokud Vás překvapí, že informace o takto podstatné změně není jasně viditelná na webových stránkách města nebo alespoň přímo u stojanu vyvolávacího systému, tak nejste sami. Dokonce se o této „drobnosti“ nedočtete ani v obdrženém potvrzení rezervace. Odpovědí na tyto otázky ale v našem případě bylo vysvětlení, že si to přece můžeme najít v radničních novinách.

Přejeme tedy hodně štěstí a pevné nervy všem, kterým měsíčník Kladno nechodí, nebo jsou mimo kladenští.